Poids de plomb de 2 lb pour testeur de spin de flè
2 participants
Page 1 sur 1
Poids de plomb de 2 lb pour testeur de spin de flè
Greetings, traditional archery hunters. Maybe you have some arrows to test?
2lb or 0.9kg lead weight with brass hook installed.
Already painted black. New, never used.
I hang one on my wooden shafts when testing the spine of the arrow. I have about 10 available, I only need to use 1.
I ask for €3 each plus shipping costs (Mondial Relay is €6.50 I think), which I think is a good deal.
I'm not sure if it's ok for me to post a link to Leboncoin for credit card payment etc., please send me a private message and I will happily send you the website link, or you can just search there with this title.
2lb or 0.9kg lead weight with brass hook installed.
Already painted black. New, never used.
I hang one on my wooden shafts when testing the spine of the arrow. I have about 10 available, I only need to use 1.
I ask for €3 each plus shipping costs (Mondial Relay is €6.50 I think), which I think is a good deal.
I'm not sure if it's ok for me to post a link to Leboncoin for credit card payment etc., please send me a private message and I will happily send you the website link, or you can just search there with this title.
Re: Poids de plomb de 2 lb pour testeur de spin de flè
Certaines personnes ont demandé une photo, que je possède et que je peux envoyer. Mais pas ici pour une raison quelconque, ni dans un message privé - le site Web me dit que j'ai dépassé ma capacité de stockage de données, mais je n'ai rien stocké ici du tout. Savez-vous ce que je dois faire pour résoudre ce problème, s'il vous plaît ?
Re: Poids de plomb de 2 lb pour testeur de spin de flè
Bonjour. je viens d'en recevoir 4 .
Franchement pour le prix , rien a dire .
C 'est parfait pour les spine testeurs que je développe
Franchement pour le prix , rien a dire .
C 'est parfait pour les spine testeurs que je développe
hector '- Messages : 384
Chris04 aime ce message